Zwroty i reklamacje

ZWROTY .

Przyjmujemy  zwroty  , wynikłe  z  różnych  powodów  , ale  pod  warunkiem  , że : 

1. Nie  jest  to  produkt  sprowadzony na specjalne  zamówienie klienta 

2. w  terminie  14  dni  od  zakupu 

3. W  opakowaniu  fabrycznym .

Procedura  zwrotu :

1. Prosimy  zawiadomić  nas  o  zamiarze  zwrotu w  dowolny  sposób ( mail , telefon ) .

2. Należy  dostarczyć  nam  produkt  , dowolną  metodą  na  adres  sklepu . W przesyłce  prosimy  umieścić  swoje  dane  i  kopię  paragonu  lub  faktury  .

3. Jeśli  zwrot  nastąpił  w  terminie  14  dni  a  produkt  jest  w  stanie  nadającym  się  do  sprzedaży - zwracamy  należność  za  ten  produkt . NIE zwracamy  kosztów  wysyłki .

REKLAMACJE .

Jeśli  otrzymaliście  Państwo  produkt  w  uszkodzonym  opakowaniu , a  produkt  jest  uszkodzony  lub niekompletny - proszę  natychmiast  reklamować  ten  stan  rzeczy  u przewoźnika  i NIE  PRZYJMOWAĆ  PRZESYŁKI oraz  zawiadomić  nasz  sklep .

Jeśli  otrzymaliście  Państwo  produkt  , który  ma  wadę  materiałową  lub produkcyjną niezwiązaną  z transportem , proszę  nas  zawiadomić  . Poprosimy  o  opisanie  wady  i  ewentualnie  zdjęcie .

O dalszym  toku  postępowania  będziemy  decydować  w  porozumieniu  z  Państwem  w zależności  od  charakteru  i  wartości  reklamowanej  części . Być  może  poprosimy  o  zwrot  wadliwego  produktu by  pokazać  go  producentowi . W każdym  razie  będziemy  starali  się  jak  najszybciej  sprawić , jeśli  wada  lub  uszkodzenie  leży  po stronie producenta  lub  naszej  , by  otrzymali Państwo  produkt  we  właściwym  stanie  .

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl